Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szálloda-per: jogszabályok és ítéletek szólnak Gémesi érvelése ellen 2021-11-17 11:36:18 A polgármester megnyilvánulásai több esetben is cáfolhatók, ami erősen megkérdőjelezi a hiteles tájékoztatás szándékát. A hibás teljesítést az önkormányzat nem tudta a perben bizonyítani
Gödöllői szálloda-per: a tények makacs dolgok 2021-06-02 13:52:41 Megnéztük, mivel védekezik Gémesi György: igaz-e, hogy csak az egyik zsebből a másik zsebbe vándorolnak a százmilliók?