Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A műanyag ablak kiválasztásának szempontjai 2022-11-12 18:52:11 A nyílászárók a hő-és hangszigetelés, valamint a fény beengedése mellett komoly esztétikai funkcióval rendelkeznek
Miért érdemes padlószigetelésben gondolkodni? 2022-06-15 15:11:11 A lakás hőjének megőrzésével minden gödöllői számára is kedvezőbb helyzet alakul ki az energiával történő takarékoskodás, és az alacsonyabb fűtésszámlák révén
Fenntartható épületfelújítás 2021-04-21 16:29:38 A tájolás, a szigetelés, az árnyékolás, a megújuló energia-, valamint az energiatakarékos készülékek használata egyaránt fontos követelmények