Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szakmák éjszakája Gödöllőn 2016-04-13 19:10:55 A Madách Imre Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium is csatlakozott az április 15-i programhoz
Rendőr szeretnél lenni? 2016-01-07 16:03:29 Hivatást, szolgálatot és karriert kínálnak a rendészeti szakközépiskolák az érettségivel rendelkező gödöllői fiatalok számára is
Gödöllői fiatalokat is szerződtetett az Apollo 2015-03-25 09:28:57 A Madách Imre Szakközépiskola diákjai közül többen dolgozhatnak majd a nemzetközi abroncsgyártó cég gyöngyöshalászi gyárában
Gimnázium és szakközépiskola egyben! 2015-01-28 10:03:20 A Gödöllői Angol-Magyar Érdekeltségű Gimnáziumban és Szakközépiskolában nem közhely, hogy az iskola a tanulókért van
Gimnázium vagy szakközépiskola? 2015-01-15 09:37:26 A gödöllői angol-magyar érdekeltségű tanodában nem meditálnak ezen, hanem felkészülnek minden lehetséges változatra. Ők a jövőt építik
Diák életpálya-modell a Gödöllői Angol-Magyar Középiskolában 2013-07-27 15:40:44 Galgóczi Ferenc főigazgató szerint minden évben új életet kell költöztetni a tanoda falai közé, hogy fenntartható legyen a nyugati típusú oktatási módszer színvonala