Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mekkora a parkolási káosz Gödöllőn? 2025-04-22 17:40:37 Olvasónk úgy véli, a helyzet hosszú távon tarthatatlan, mivel a probléma a város közlekedését is jelentősen akadályozza
Okos parkolás az app timer használatával 2023-10-14 11:45:46 Mivel nincs mindig időnk aprót dobálni az automatába, érdemes elolvasni ezt a cikket, ami megoldást kínál erre a helyzetre
Gödöllőn is ingyenes lesz a parkolás április 6-ától 2020-04-05 14:23:20 Orbán Viktor „besegített” Gémesi Györgynek, hogy ne kelljen foglalkoznia a hozzá intézett nyílt levél 4. pontjában megfogalmazott követeléssel
Fizetős lett a Kampis téri magánparkoló 2013-07-12 12:03:42 A terület tulajdonosa, a Borsos Kft. vezetője azt követően döntött így, hogy az önkormányzati többség elvetette ajánlatát
Új bérletvariációk a fizetőparkolásban 2012-10-31 10:30:57 Novembertől bővül a kedvezményes díjfizetésre jogosultak köre bizonyos várakozási övezetekben