Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői panellakásban zajlott a méregkeverés 2021-05-26 08:11:36 A Pest megyei felderítők három bilincselt férfivel, valamint 180 milliót érő bűnjelekkel megpakolt kocsival távoztak a helyszínről
A panellakásoké a főszerep Gödöllőn is 2017-01-31 18:44:28 Ingatlanpiaci változásokról és az aktuális tendenciákról készített tájékoztatót az Ingatlannet.hu
Gödöllőn is pörög a lakáspiac 2016-07-18 11:38:08 A családi házak 19%-kal, a téglaépítésű lakások 22%-kal drágábbak, míg a panellakások 4%-kal olcsóbbak a városban az országos átlaghoz képest
Maguk urai a panellakók 2010-10-11 17:31:23 Miként segíti az új városvezetés a lakótelepieket?