Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lehull a lepel: ezért nyalogatja a mancsát a kutyus! 2022-10-15 18:31:14 A testrész hajlamos a begyulladásra és a fertőződésre, ez pedig még több bajhoz vezethet. Az okok kiderítése és mielőbbi kezelése rendkívül fontos
A sebhelyes hajhullásra is van megoldás 2020-07-19 09:41:55 A problémával küszködő gödöllőiek számára is fontosak lehetnek a kiváltó okok és a hatékony kezelés lehetősége
Röviden: amit a vashiányról tudni érdemes 2020-07-13 11:13:17 Hasznos tudnivalók a gödöllői férfiakat és nőket is egyaránt sújtó problémáról, okokról, tünetekről, megelőzésről
Biztos furcsán hangzik, de imádom! 2019-04-29 16:40:00 Huszonöt éve működik sikeresen a gödöllői székhelyű TexPro Bt., sok helyi vállalkozás könyvelőirodája