Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Sikertelen gödöllői fellángolások Újpesten 2017-02-19 19:33:52 Közel állt a részgyőzelemhez a Penta-GRC társulata a második szettben a lila-fehérek otthonában, majd elvérzett
Lilába borul a gödöllői kastély húsvét vasárnap 2014-04-20 08:41:59 Van hova kimozdulni az ünnep idején a családoknak: színes kavalkád a történelmi falak között, élményprogramok a lovasparkban