Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az Újpestet fogta ki a GSK a Magyar Kupában 2017-09-22 14:58:16 A gödöllői focicsapat hazai pályán fogadja egykoron a helyi Góliát FC-ben nevelkedett játékosokat is soraiban tudó NB I-es riválisát
Kézilabda: van, hogy a vereség is lehet szép 2015-05-02 23:36:02 Kevés hibával játszva, kis különbséggel maradt alul a Gödöllői KC az NB I-es játékosokkal is felálló PLER U23 ellen
Volt tartása a GKC csapatának Gyöngyösön 2015-04-24 23:41:13 Városunk kézilabdázói sem piszkítottak bele az NB I-es játékosokat is felvonultató Heves megyei fiatalok hibátlan mutatójába