Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Jó kezekben van Gödöllőn a helyi iparűzési adó? 2022-06-24 17:49:06 Az Állami Számvevőszék ellenőrzése nyolc pontban marasztalta el a helyi polgármesteri hivatal ez irányú, 2018 és 2020 közötti ténykedését
Szálloda-per: jogszabályok és ítéletek szólnak Gémesi érvelése ellen 2021-11-17 11:36:18 A polgármester megnyilvánulásai több esetben is cáfolhatók, ami erősen megkérdőjelezi a hiteles tájékoztatás szándékát. A hibás teljesítést az önkormányzat nem tudta a perben bizonyítani
Hétvégi korlátozások Gödöllőn 2020-04-17 18:04:09 Április 18-án, szombaton nulla órától április 19-én, vasárnap éjfélig van érvényben a polgármester által aláírt jogszabály
Kutakodott az Állami Számvevőszék a VÜSZI gazdálkodásában 2018-05-10 17:01:22 A korrupció elleni fokozott védelem alapfeltételei biztosításának elmaradása ellenére szabályszerűen sáfárkodott a gödöllői önkormányzat gazdasági társasága