Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Varázspálca díjas gödöllői pedagógus és közösség 2022-06-01 14:09:49 Lugosi Zsuzsa, az Erkel iskola logopédiai tagozatának munkatársa, és a Petőfi iskola közössége részesült a Szurikáta Alapítvány elismerésében
Gödöllőn is előzzük meg együtt a tragédiákat! 2022-01-26 17:26:26 Az állami intézményeken és a civil szervezeteken túl, a hétköznapi embereknek is nagy szerepük lehet a kihűléses halálesetek megelőzésében
Hol adhatnak vért a gödöllőiek? 2020-09-09 08:33:04 A növekvő járványveszély miatt emelkedik az egészségügyi intézmények vérigénye. Aki teheti, segítsen!
Duplán büszkélkedhet a Szent István Egyetem 2019-06-14 16:34:02 A gödöllői központú felsőoktatási intézményé lett a legjobb nemzetközi kreditmobilitási pályázat az országban
Mennyire kegyelt a kultúra Gödöllőn? 2019-02-14 11:18:06 Idén csaknem 330 millió forintot terveztek be intézmények, művészeti csoportok és események támogatására a helyiek adóforintjából