Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A technológia hatása a digitális játékok jövőjére 2025-03-13 17:51:55 Az MI egyre intelligensebb és realisztikusabb játékmenetet kínál, a blokklánc biztonságos és átlátható tranzakciókat tesz lehetővé
Mit érdemes tudni a Keresletfokozó kampányokról? 2023-10-12 17:39:30 Jobb taktika, ha az automatizmus helyett saját magunk frissítjük a kampányokat, vagy egy digitális marketingügynökségre bízzuk azt
Digitális rajzok készítése rajzkesztyűvel 2021-12-13 18:24:37 Előnye, hogy nem csak a súrlódást gátolja, de különleges anyagának köszönhetően képes tisztítani is a képernyőn található szennyeződéseket
Kár tagadnunk, még ma is imádunk tévézni! 2018-05-17 17:30:46 Sőt, HD-ban az idei nyár is biztosan részletgazdagabb lesz. Ez derül ki a Gödöllőn is szolgáltató Invitel felmérési adataiból