Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Mit érdemes tudni a Keresletfokozó kampányokról?

2023-10-12 17:39:30

A Google májusban osztotta meg a fejlesztéseivel kapcsolatos terveit, több bejelentést is téve. Ezek között szerepelt egy új kampánytípusnak a bevezetése: a Discovery kampányok helyett a Demand Gen, Keresletfokozó kampányok lépnek életbe.

A Keresletfokozó kampányok eredményesebbek lehetnek
A Selector Digitális Marketing Ügynökség Google Ads kampánykezeléssel is foglalkozik, amelynek során követik a legújabb trendeket. Az Al-alapú hirdetések érkezése számukra is jelentős lépés volt, hiszen a releváns és magával ragadó kreatívok használata még jobban kiszélesítette a lehetőségeket.

A mesterséges intelligencia vezérelte megoldások ugyanis a kampányok még sikeresebb működését, az eredmények pontosabb mérését teszik lehetővé. Miért fontos ez? Azért, mert ezzel biztosabban és hatékonyabban hozhatod meg a döntéseidet a Google Ads hirdetésekkel kapcsolatban.

Melyek a legfontosabb különbségek a Keresletfokozó és a korábbi Discovery kampányok között?
• A Keresletfokozó kampányok bővített elérést tesznek lehetővé a YouTube-on – a Google Discovery-hirdetések elérési helyein megjelenhetnek túl hosszú YouTube videóba ágyazott hirdetésként és rövid YouTube shorts hirdetésként is.
• További videóhirdetés formátumokat is használhatunk – míg a Google Discovery hirdetéseken belül a Gmail, a YouTube és a Discovery felületeken különböző termékképeket, illetve egyéni képes hirdetéseket jeleníthetünk meg, addig a Keresletfokozó hirdetéseken belül a kampányokban a fentieken túl öt videót is feltölthetünk. Emellett lehetőségünk van több címsor, leírás, kép, logó és cselekvésre ösztönző felhívás megadására is.
• További ajánlattételi lehetőségeket használhatunk – A Google Discovery a konverziók maximalizálását vagy a konverziós érték maximalizálását támogatja. Viszont a Keresletfokozó kampányok a hirdetők számára lehetővé teszik a kattintások maximalizálása ajánlattételi stratégia alkalmazását is.
• Új hirdetés-előnézeti eszközt tartalmaz, amit direkt a Keresletfokozó kampányokhoz fejlesztettek ki. Ez lehetővé teszi, hogy a hirdetők szabadon megnézzék, miként fognak kinézni a kreatívok különböző eszközökön.


Mikortól várható, hogy a Google áttér a Keresletfokozó kampányokra?
A hirdetőknek a Google bejelentése szerint 2023 októberétől lesz lehetőségük arra, hogy a Discovery kampányokat a Keresletfokozó kampányokra frissítsék, vagy eleve új Keresletfokozó kampányokat indítsanak. 2024 januárjától pedig valamennyi fennmaradó Discovery-kampányt automatikusan Keresletfokozó kampányokra fognak frissíteni.

Milyen teendőnk van az átállással kapcsolatban?‍
A hirdetőnek – a hivatalos válasz szerint – az átállással kapcsolatban semmilyen teendője nincs, mert a Discovery-kampányok beállításai, költségkerete automatikusan átvezetésre kerül majd a Keresletfokozó kampányokba. Viszont jobb taktika, ha az automatizmus helyett saját magunk frissítjük a kampányokat, vagy egy digitális marketingügynökségre bízzuk azt. Tedd ezt te is! (x)


Online kaszinók
Magyarország
magyar online casino

Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online