Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bölcsőde-építésre pályázik Gödöllő 2021-02-25 10:24:00 Erről Gémesi György polgármester döntött. A beruházás értéke megközelíti az egymilliárd forintot, az önrész 50%-os
Rendkívüli szünet a gödöllői óvodákban és bölcsődékben 2020-03-16 14:28:16 Korlátozzák az üzletek nyitva tartását is. Kivételt jelentenek az élelmiszert árusító boltok, a drogériák és a patikák. Betiltják a nyilvános rendezvényeket
Bezárhatják a gödöllői óvodákat és bölcsődéket 2020-03-14 15:33:05 Az operatív törzs a települések hatáskörébe utalta a döntést. Az egyik legfontosabb feladat a közétkeztetés megoldása a gyermekek számára
Márciustól emelkednek a Kalória térítési díjai 2020-02-27 11:14:13 A gödöllői bölcsődések és az óvódások szülei napi 50 forintos, a napköziotthonos iskolások szülei napi 60 forintos többletkiadással számolhatnak