Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Botrány a gödöllői Hajós iskolában 2016-10-12 10:23:00 Megrontásról írtak a bulvár lapok, amit egy 8 éves fiú követhetett el. Az igazgatónő nem nyilatkozik
Csak semmi szexet, kérem… Vagy mégis? 2016-04-30 10:05:18 Szóbeszéd kavarja a botrányt a Veres 1 Színház művészei által Gödöllőn is bemutatott Naftalin előadás kapcsán. 18+
Együtt 2014-PM-eseket agitált Vécsey László 2013-04-25 17:40:39 Botrány és rendbontás nélkül ért véget az eltérő nézeteket valló politikai pártok azonos időpontra szervezett megmozdulása Gödöllő főterén
Sikerdíjat ajánlott a városvezetés 2013-01-04 09:49:23 Tíz százalékos részesedéssel honorálják az általános forgalmi adót illető megtakarítást. Nettó 7,9 millió forint a juttatás plafonja
Ezt Ön tanította nekünk… 2012-04-27 15:53:26 Tiltakozó levelek születtek, és 182 aláírás is összegyűlt a hulladékudvar építése ellen
Gyűlöletkeltés a VÜSZI ellen? 2012-01-12 09:58:35 A lejárató sorokat tartalmazó irományt K. István jegyezte. Ilyen nevű dolgozója azonban nincs a VÜSZI-nek
Szórólap-ügy: döglött akta 2011-08-17 09:47:21 Felfüggesztették a nyomozati eljárást a Gémesi ellenes kiadvánnyal kapcsolatosan