Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Testükkel védik a fiatalok az Egyetem téri fákat 2019-02-22 11:24:04 Komoly tiltakozást váltott ki a Gödöllői Premontrei Apátság által megrendelt kertrendezés, amit főként a veszélyek elhárításával indokolnak
Egyetem téri utak: örömteli fejlemények 2018-12-12 16:59:35 A Gödöllői Premontrei Apátsághoz kerültek a szóban forgó területek, és a földmunkák már javában folynak