Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllő a legdrágább vidéki egyetemi város 2022-07-31 11:27:26 A visszatérő kereslet hatására jelentősen emelkedtek a bérleti díjak és a lakásárak a Takarék Index elemzése szerint
Rúdra termett gödöllői lányok 2017-05-23 14:38:29 Fantasztikus eredményekkel rukkoltak elő a Catwalk Ironairbase stúdió versenyzői a sportág legősibb hazai versenyén
Dobogón a gödöllői önjáró gokartok 2015-04-19 13:28:17 A Szent István Egyetem junior és senior csapata egyaránt kitett magáért a Bosch fejlesztési versenyén
Megérne egy misét… 2014-06-04 18:04:04 … és néhány kiló festéket, hogy felfrissüljön Gödöllő legősibb kerékpárútjának elválasztó vonala
Kit fosztanak meg a címétől 2014-ben? 2014-01-01 18:45:14 A spanyolokat a foci vb-n? Vécsey Lászlót a parlamenti választáson? Gémesi Györgyöt az önkormányzati voksoláson? Netán, minden(ki) marad a helyén?
Elbontották a fúrótornyot 2011-06-02 13:44:53 Kihalttá vált a geotermikus kutakra kiszemelt gödöllői bázis