Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kilenc gödöllői érem a junior és ifi ligadöntőn 2019-08-26 10:13:38 Az egyetemi klub atlétáinak sikerei anyagilag is segítették a szakosztályt. Mihály Ádám és Mihajlovic Alex diadalmaskodtak
Barokk Randevú a Gödöllői Királyi Kastélyban 2019-08-11 11:34:35 Augusztus utolsó hétvégéjén négy koncertet rendeznek a történelmi falak között, az egyiken fellép a Talamba Ütőegyüttes is
A kanapétól Rotterdamig repíti ügyfelét az Invitel 2016-10-15 10:21:08 Az MTV EMA játék tavalyi, gödöllői nyertese után, idén mogyoródi előfizetőjét utaztatja a sztárok közé a telekommunikációs társaság
Gödöllői díjazott a National Geographic fotópályázatán 2013-08-13 09:46:51 Lantai-Csont Gergely öt éve érettségizett a Török Ignác Gimnázium angol-német nyelvi speciális osztályában, majd közgazdász diplomát szerzett