Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői sakkbarátok vállalható mértékű veresége 2017-02-27 10:24:50 A GSBE első számú csapatát a tizenegy táblán erősebb játékossal kiállt BEAC győzte le. A második számú egység nyert a Biatorbágy II. ellen
Nagy falat volt a BEAC a gödöllői sakkozóknak 2016-02-15 07:19:57 Csak Téglás Mátyás tudott nyerni a fővárosiak ellen. A második számú csapat értékes döntetlent játszott a Zsámbékkal
Meglepő gödöllői sakksiker a BEAC ellen 2015-03-02 09:47:29 A tabella harmadik helyén álló rivális otthonában nyert a GSBE. Két ifijátékos is mattolta fővárosi ellenfelét