Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Esküvő a zöld küzdőtéren 2011-09-03 14:54:54 Két gödöllői focirajongó fiatal kötötte össze életét a pályán
Zöld Híd a kukaürítésben 2011-04-09 09:40:08 Március 1-jével befejezte szemétszállítási ténykedését a 2009 januárja óta működő Gödöllői Hulladékgazdálkodási Kft.
EU-elnökségi váza a lovardában 2010-12-23 16:54:32 Az Európai Unió 27 tagállamának himnuszából vett, aranybetűkkel írt részletek olvashatók az ékességen
Maguk urai a panellakók 2010-10-11 17:31:23 Miként segíti az új városvezetés a lakótelepieket?