Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Életét vesztette a roncsba szorult utas 2016-09-29 10:17:04 A gödöllői tűzoltók végezték a műszaki mentést a kerepesi balesetnél, ahol a gépkocsi a vízelvezető árokba csapódott
Végzetes ütközés 2016-09-14 08:06:52 Egy ember az életét veszítette a Gödöllő és Szada közötti úton történt balesetben. Az áldozat a személyautó vezetője volt
Ők lesznek a Gödöllő Vállalkozója díjasok 2016-ban 2016-09-13 10:30:22 Bárdi Anna mesterkozmetikus és Akác Balázs, a Holstein Genetika Kft. gödöllői központjának ügyvezetője érdemelték ki az elismerést
Gödöllői RC: nincs elnök, van vezetőedző 2016-08-11 17:50:33 Úgy tűnik a TEVA kiszáll a támogatásból. Lemondott a márciusban megválasztott Tamás Zoltán, Borkovits Zoltán lesz a tréner
Foci: ötöt vágott a Gödöllő II. Isaszegen 2016-04-23 18:24:28 Szabó László és Pakuts Barna is duplázott. Az újabb siker fontos lépés a dobogós pozíció megszerzése felé vezető úton
Kabinetfőnökét fojtogatta Gémesi 2016-03-09 16:32:50 Idén kilencszer került színre a város- és intézményvezetők nőnapi műsora a gödöllői kultúra házában