Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elindult Gödöllő klímastratégiájának kidolgozása 2019-12-04 10:26:15 A szemléletformálás fő célja, hogy bemutassa, mennyire függ a lakosság viselkedésétől a klimatikus események jövőbeni, helyi szintű alakulása
Átadták Gödöllő „okoszebráját” 2019-11-28 17:59:53 Félig önkormányzati, félig alapítványi támogatásból valósult meg a közlekedés biztonságát szolgáló rendszer kiépítése
Cikluszáró képviselőtestületi döntések 2019-09-25 10:28:56 Újabb ötmilliós támogatást szavaztak meg a gödöllői református templom felújítására, töröltetni kell a közbiztonsági alapítvány közhasznú státuszát
Zöldbe borult az isaszegi Liget tér 2019-09-03 10:24:06 A MOL Alapítvány Helyi Érték Programjának támogatásával parkosították a területet, gödöllői pályázók is követhetik a példát
Megújult a gödöllői iskola sportudvara 2019-09-02 16:39:57 A beruházás a Decathlontól és a Dunakeszi Tankerületi Központtól kapott támogatás segítségével valósult meg