Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ezek a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos tévhitek 2020-03-30 14:03:43 Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) szerint bebizonyosodott, hogy a vírus elleni védekezés leghatékonyabb módja a gyakori kézmosás
Mi lenne, ha Gödöllő követné a hatvani példát? 2020-03-21 10:36:29 A településünktől mindössze 25 kilométerre lévő város önkormányzata 18 millió forintot áldozott arra, hogy koronavírus-tesztet lehessen elvégezni az ottani kórházban