Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Sikertörténet próbaüzem nélkül 2011-07-08 08:25:31 Számos uniós elnökségi vendégről kiderült, egyenesen rajongója Erzsébet királynénak, vagy, ahogy Európa-szerte ismerik, Sisinek
Mérgező ivóvíz az egyetemen? 2010-12-23 12:54:24 Egészségügyi határértéket meghaladó nitrátot találtak a csőrendszerben
A feloszlatás-mentesség reménye 2010-10-19 10:22:45 A Vállalkozók és Mukaadók Pártja (VMP) helyi alelnöke bízik a Fidesz-vezetés bölcsességében
Fábián visszafoglalta székét 2010-10-14 18:23:43 Havi szinten bruttó félmillió üti a régi-új alpolgármester markát