Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ők indulnak az idei Nemzeti Vágta jótékonysági sztárfutamán 2013-08-27 16:53:15 Homonnay Zsolt, Kaszás Géza, Pintér Tibor, Sárfalvi Péter és Stohl András félmilliós fődíjért lovagolnak. Átmozgató edzés és sorsolás helyszíne volt a domonyvölgyi Lázár Lovaspark
Felbolydul a forgalmi rend a Forma 1 idején 2013-07-16 13:20:46 A futam napján a gödöllői vasútállomásról buszok szállítják a vonattal érkező, érvényes belépővel rendelkező nézőket a Hungaroring közelébe
Deák Nagy Marcell, az aranyifjú! 2011-07-22 18:12:19 Országos felnőtt rekorddal nyert junior Európa-bajnokságot a gödöllői futóatléta, és indulhat a londoni olimpián
Gödöllői ralisiker Egerben 2011-04-03 19:02:31 Bútorék abszolút elsők lettek az országos bajnokság nyitó futamán