Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Universiade-aranyérmes Deák Nagy Marcell 2011-08-18 14:14:18 Pályafutása második legjobb időeredményével (45,50 másodperc) győzött Kínában Benkő Ákos tanítványa
Nincs vita a meccspénzen 2011-06-21 14:49:31 A Pest megyei III. osztályú bajnokság 2010-2011-es idényében mindent megnyert a Gödöllői SK II. csapata