Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gémesi György: fogy a türelem! 2012-03-15 18:46:14 Figyelmeztető üzenetekről is szólt a március 15-i gödöllői ünnepség. Kora este átadták a Gödöllő Városért díjat
Épül a kertvégi hulladékudvar 2012-03-06 12:34:05 A szakemberek állítják, az objektum környékén élő gödöllőieknek nem kell aggódniuk
Önálló marad az LMP 2011-11-15 11:14:38 Irodát nyit Gödöllőn, a postával szemben az ökopárt
Orbán ellen fordul Gyurcsány 2011-09-22 08:43:12 Gödöllőn, a Művészetek Házában hullott le a lepel a DKP „rendszerváltó” kiáltványáról
Robbant a hotel-bomba 2011-06-23 15:11:08 Több százmilliós tőkevesztésnél tart a gödöllői önkormányzat cége
Nincs vita a meccspénzen 2011-06-21 14:49:31 A Pest megyei III. osztályú bajnokság 2010-2011-es idényében mindent megnyert a Gödöllői SK II. csapata
Fábián visszafoglalta székét 2010-10-14 18:23:43 Havi szinten bruttó félmillió üti a régi-új alpolgármester markát
Túlzott temet(tet)ői terhek 2010-10-11 13:21:31 A gödöllői temető-tarifák a kelleténél akár 30-40 százalékkal többet húzhatnak ki a gyászolók pénztárcájából