Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Időskorúak a csalók kereszttüzében 2015-11-19 08:28:47 A Gödöllői Rendőrkapitányság illetékességi területén nem vesztett népszerűségéből a bűnelkövetők körében a hiszékeny öregek kihasználása
Emléktáblát érdemelt a gödöllői vén vackor 2014-05-27 11:33:43 Tavaly hazánkban, idén Európában vált híressé az egyetemi botanikus kert népszerűségét növelő vadkörtefa-matuzsálem