Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Gorilla Glass tényleg annyira király? 2020-10-19 10:22:44 Hasznos tudnivalók azoknak, akik szeretik a mobiltelefonjukat úgy igazán megvédeni minden esés következményeitől
Duplán büszkélkedhet a Szent István Egyetem 2019-06-14 16:34:02 A gödöllői központú felsőoktatási intézményé lett a legjobb nemzetközi kreditmobilitási pályázat az országban
Átszelik Gödöllőt a vonatpótló autóbuszok 2019-01-23 11:12:31 Február 4-től Pécel és Aszód között szünetel a vonatforgalom. A Szabadság téren és a buszállomáson lesz megállóhely a városban
A polgármesternek mindent szabad? 2018-05-12 17:13:43 Több mint egy éve nem érkezett válasz a gödöllői városvezető gépkocsi- és mobiltelefon-használatát firtató közérdekű adatigénylésre
Ott vagyok otthon, ahol van WiFi? 2018-02-17 16:36:25 A vezeték nélküli internethasználatot kutatja a Gödöllőn is szolgáltató Invitel. Kérdőívet is közzétettek oldalukon
Ne dőljenek be a telefonos csalóknak! 2016-09-05 08:24:54 Nyereménnyel kecsegtetnek a mobilszolgáltatók nevében. A gödöllői rendőrség is óvatosságra inti az állampolgárokat
Képtelen volt kiiktatni Vasas-fóbiáját a Gödöllő 2014-02-05 20:38:10 Két, könnyedén elvesztett játszma után szépíthetett volna a Szalay-csapat, de nem tette, így a piros-kékeké lett a dicsőség