Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bravúros gödöllői bábuterelés Pásztón 2013-09-23 08:21:24 Hét remi mellett, három matt eredményezte a GSBE vendégsikerét a tavalyi bronzérmes otthonában
Újra NB II-esek a gödöllői sakkozók 2013-06-17 08:58:37 Hazai környezetben is magabiztos győzelmet aratott a GSBE egysége a Mezőkövesd elleni osztályozón
Négyszer mattoltak a zárórán a gödöllőiek 2013-04-22 08:32:09 A GSBE második számú egysége a sereghajtó veresiek ellen brillírozott, és a 4. helyen végzett a bajnokságban
Gyömrői gyötrelmek a GSBE ellen 2013-03-18 09:06:48 Városunk sakkozóit mindössze másfél pont választja el az utolsó fordulóban szabadnapos éllovastól