Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőn randevúztak az európai királyi kastélyok vezetői 2013-06-01 10:25:25 Gönczi Tibor újra elnökségi tagja lett a nemzetközi szervezetnek, és abban bízik, hogy a kormányzat képviselői a Grassalkovich-kastély fejlesztésének folyatása mellett döntenek
Szorosabbra fűzték a kapcsolatot 2013-05-02 17:23:40 Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a kormánnyal a gödöllői röplabdások főtámogatója
Miért adakozó a vállalkozó? 2012-04-09 19:05:37 A Rézgombosnál mélygarázst építő társaság közcélú felajánlást tett, hogy letudja a közterület-használati díj megfizetését
Háromszor annyi tettenérés 2011-12-01 17:47:07 Együttműködést kötött Bozsó Zoltán dandártábornok a gödöllői polgárőr szervezetekkel