Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 23-án Budaörsön, a városi sportcsarnokban rendezték meg a 14. Budaörs Kupát. A serdülő-, Diák A-, B- és C korcsoportos cselgáncsozók számára versenyzési lehetőséget biztosító kihíváson a Gödöllői Judo Klub tehetséges fiataljai is tatamira léptek. Íme, Futó Gábor és Szádvári Zoltán tanítványainak eredménylajstroma: Serdülő korcsoport(13-14 évesek) 1. hely: Kárpáti Boglárka (63 kg) és Bondár Ágoston (46 kg) 3. hely: Mészáros Olivér (38 kg) 5. hely: Szucsák Ferenc (60 kg) Diák A(12 évesek) 1. hely: Zechmeiszter Oszkár (32 kg), Theil-Czeglédy Vendel (60 kg), Mészáros Olivér (38 kg) 2. hely: Domokos-Csörge Máté (35 kg)
Diák B(11 évesek) 2. hely: Bodnár Ádám (32 kg) 3. hely: Márton Kristóf (41 kg) és Bodnár Máté (29 kg) Diák C (10 évesek) 3. hely: Bognár Barnabás (39 kg) 5. hely: Bojtor Botond (33 kg)