Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Január 25-én Szlovéniában, a 49. alkalommal megrendezett Lendva Kupán (Pokal Lendava) léptek tatamira a Gödöllői Judo Klub ifjú tehetségei. A rangos nemzetközi eseményre – a hazaiakon kívül – hét országból érkeztek versenyzők, akik négy korosztályban (junior, ifjúsági, serdülő és diák) mérték össze tudásukat.
A Futó Gábor és Szádvári Zoltán edzők által felkészített gödöllői diákok (U14 – serdülők) az alábbi eredményeket érték el: 1. hely: Kárpáti Boglárka (63 kg), Mészáros Olivér (38 kg), Theil-Czeglédy Vendel (60 kg) 2. hely: Bondár Ágoston (46 kg) 3. hely: Domokos-Csörge Máté (34 kg)