Aranydíjat nyert a gödöllői egyetem a PR Excellence Hungary Awardon
A magyarországi kommunikációs szakma egyik legjelentősebb elismerése, a PREXA – PR Excellence Hungary Award Általános hírnévmenedzsment kategóriájának aranydíját nyerte el a gödöllői központú Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) agrárkarriert népszerűsítő és pályaválasztást elősegítő, „Az agrárkarrier élményalapú repozicionálása a Z és α-generáció körében” című, 2022. évi kampánya, aminek megvalósítását 292 munkatárs és 185 hallgató segítette.A Magyar Public Relations Szövetség által létrehozott PREXA díj célja, hogy megmérettetési lehetőséget adjon minden Magyarországon megvalósított PR-aktivitásnak és szakmai szempontok szerint értékelje azokat. Továbbá a legjobb gyakorlatok bemutatásával és díjazásával követendő példát állítson a hazai kommunikációs szakma művelőinek, mely területen a bizalomépítés, a hitelesség, a hatékonyság és a stratégiai szemlélet a legfőbb szempontok.
A MATE az általános hírnévmenedzsment kategóriában jelentkezett a tavalyi esztendőben végzett hallgatótoborzó és képzéseket népszerűsítő kommunikációs tevékenységével. A részvétel alapvető feltétele az volt, hogy az egyetem minimum 6 hónapon keresztül végezzen több PR-szakterületre kiterjedő tevékenységet, ami mérhetően hozzájárul az intézmény reputációjához, annak javításához, a hírnév fejlesztéséhez és megőrzéséhez.
A PREXA díjra 83 pályamunka érkezett be, melyből az előzsűri 46 döntőst választott ki, többek között a Magyar Telecom, a Mastercard, a Nestlé Hungária, a Szerencsejáték Zrt. és a Vodafone Magyarország kampányát. A kiválasztott pályázók, így a MATE is, a főzsűri előtt mutatták be kampányaikat. Az általános hírnévmenedzsment kategóriában az előzetes szigorú zsűrizést követően a MATE elnyerte az aranydíjat.
- A MATE az első magyar egyetem, amely ilyen erős összehangolt kampányt alkalmazott az agrárpálya repozicionálásáért a Z és α-generáció körében a nemzetközi trendekbe illeszkedő élményalapú, tudománynépszerűsítő kommunikációval. Interaktív tudománynépszerűsítő programjaink és folyamatos, erős sajtókommunikációnk hatására egyre többen ismerik fel, hogy az agrárpálya tele van high-tech eszközökkel, ami a fiatalok számára izgalmas életpályát és biztos megélhetést jelent. Ezt bizonyítja az is, hogy az idei normál felvételi eljárásban több mint 40 százalékkal többen adták be jelentkezésüket a MATE képzéseire, mint az előző évben – hangsúlyozta dr. Gyuricza Csaba rektor.
A MATE minden intézetét megmozgató kommunikációs kampány során tizenegy országos hírű és jelentőségű programon több mint 50 ezer embert ért el. A Médiaközpont által összefogott interaktív, élményalapú programokat olyan fesztiválokon is bemutatták a Z- és α-generáció tagjainak, szüleiknek, tanáraiknak és a széles nagyközönségnek, mint az EFOTT, az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok, a Pápai Expo és Agrárpiknik, a Nemzetközi Természetfilm Fesztivál, a Szántóföldi Napok, a DUE Sajtófesztivál, a Földgömb Fesztivál, az ÖKO forradalom, a Bábolnai Gazdanapok, a Lányok Napja Fesztivál vagy a KÁN Egyetemi Napok.
Emellett a MATE Médiaközpontja a tavalyi évben több mint száz sajtóközleményt adott ki, amivel nemcsak a képzéseket és campusokat, hanem a MATE kutatásait, fejlesztéseit és innovációit is népszerűsítették. Ugyancsak a high-tech agrárium népszerűsítését segítette a MATE szakmai támogatásával megvalósult Nagy Diák Agrárteszt 2., amin 402 iskolából több mint 16 ezer diák vett részt. Forrás: MATE Médiaközpont
|
Online kaszinók
Magyarország
Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói
|