Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fiatal cselgáncsozók vették birtokba június 10-én mosonmagyaróvári UFM Arénát, ahol párhuzamosan zajlottak le a serdülőkorúak számára kiírt Országos Diákolimpia küzdelmei, illetőleg a Delta Kupa csatározásai. A megmérettetéseken tatamira léptek a Gödöllői Judo Klub kötelékében, Futó Gábor és Szádvári Zoltán edzők irányításával készülő fiatalok is, akik közül Ivacs Máté (Szadai Székely Bertalan Általános Iskola, képen balra) a 60 kilogrammos súlycsoportban diákolimpiai bronzérmet szerzett! Maász Hajnal (Szadai Székely Bertalan Általános Iskola, 57 kg), valamint Dubis Márton (Gödöllői Damjanich János Általános Iskola, 55 kg) a hetedikhelyen végeztek.
A Delta Kupán induló gödöllőiek (jobbra) az alábbi eredményeket érték el: Diák B korcsoport (11 évesek) 1. hely: Kárpáti Boglárka (+49 kg), Hevesi Csoma (45 kg), Szucsák Ferenc (50 kg) 3. hely: Bondár Ágoston (38 kg) Diák C korcsoport (10 évesek) 1. hely: Theil-Czeglédy Vendel (45 kg) 3. hely: Domokos-Csörge Máté (30 kg), Zechmeiszter Oszkár (30 kg) 5. hely: Mészáros Olivér (33 kg)