A gödöllői képviselőtestület tagjai a május 22-én lezajlott tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 11 igen szavazattal (lokálpatrióta klubos képviselők és Kovács Barnabás – TEVE Egyesület) és 3 tartózkodással (GDL Pelikános képviselők) elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2024. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Akárcsak tavaly, idén is májusban érkezett el az a pillanat, amikor a várost irányító grémium tagjai megismerhették a Gödöllő Hivatásos Tűzoltó-parancsnokság egy évvel korábban végzett tűzvédelmi tevékenységéről szóló beszámolót, amit május 22-én Szigeti Róbert tűzoltó alezredes, gödöllői tűzoltóparancsnok és Kristóf Sándor tűzoltó alezredes, a helyi katasztrófavédelmi kirendeltség vezetője terjesztett a városatyák elé.
Amint arról több hírportál is beszámolt, a szalagkorlátot átszakítva, az út menti füves részre csapódott egy autóbusz július 10-én, a kora reggeli órákban az M3-as autópálya 41-es kilométerénél, a bagi kijáró közelében. A buszban összesen negyvenen utaztak, közülük huszonketten szenvedtek különböző súlyosságú sérüléseket, őket a mentők kórházba szállították.
A Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság beszámolója szerint a baleset helyszínére három településről – Aszódról, Hatvanból és Gödöllőről – riasztották a tűzoltókat, akik átvizsgálták a bajba jutott és alaposan összetört járművet, illetve annak közvetlen környezetét, segédkeztek a sérült emberek mozgatásában, majd biztosították a helyszínt. A nem sérült utasok elszállításáról és az összetört autóbusz kiemeléséről a szolgáltató gondoskodott. A műszaki mentés ideje alatt jelentős torlódás alakult ki az érintett pályaszakaszon Budapest irányába. Fotók: BM OKF médiaszerver/PMKI Gödöllő HTP