Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Húsz ember utazott a kigyulladt autóbuszon 2023-08-15 09:26:52 Mire a gödöllői tűzoltók tűzoltók a helyszínre érkeztek, a jármű már teljes egészében égett az M3-as autópálya 19-es kilométerénél
Autóbusz és furgon ütközése a Gödöllői úton 2019-09-06 10:36:55 A csattanás következtében mindkét jármű az árokba csapódott Mogyoródon. Városunk tűzoltói segédkeztek a helyszínen
Átszelik Gödöllőt a vonatpótló autóbuszok 2019-01-23 11:12:31 Február 4-től Pécel és Aszód között szünetel a vonatforgalom. A Szabadság téren és a buszállomáson lesz megállóhely a városban
Gödöllőre gördül a MODULO 2015-04-16 17:23:34 A város lakosai is kipróbálhatják a magyar fejlesztésű, elektromos-soros hibrid hajtású autóbuszt péntek délután