Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyar Kupa, 2. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Swietelsky Haladás VSE 2-7 (0-4)
A tavalyi NB I-es bajnokság harmadik helyezettje ellen kellett megkísérelni a nagyon halvány reménnyel kecsegtető továbbjutást Baranyai Pál másodosztályú együttesének. A csodával határos bravúr nem jött össze, ám a MAG-LOG legénysége nem vallott szégyent a nála lényegesen jobb körülmények között készülő vasiak ellen. Az egykoron a gödöllőieket erősítő, a találkozón egyszer eredményes Vidák Balázst is soraiban tudó Haladás hat gólig jutott, amikor a Magyar Kupa további küzdelmeitől búcsúzó gödöllői gárda – Magyar Zsolt duplája révén – szépíteni tudott.