Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I. alapszakasz, 2. forduló: Budaörsi DSE – Gödöllői RC 1-3 (23, -15, -14, -16)
A nyitófordulóban Jászberényben elszenvedett vereség után égető szüksége volt a sikerre a gödöllői hatosnak. Elsősorban azért, mert a budaörsiek elleni találkozó végkimenetele meghatározó volt abból a szempontból, hogy ki kerül egy lépéssel közelebb a legjobb nyolcba jutáshoz, vagyis: a negyeddöntőt érő pozícióhoz. Borkovits Zoltán formációja akár szettveszteség nélkül is letudhatta volna a mérkőzést, de az első játszma végjátékában a lányok megengedték maguknak azt a kétes luxust, hogy 23-20-as előnyről elbukják az etapot. Ezt követően azonban a gödöllői csapat igazolta, hogy felkészültebb és a játék minden elemében jobb teljesítményre képes riválisánál.
A Gödöllői RC csapata 3 ponttal, 4-4-es szett- és 177-165-ös pontaránnyal az 5. helyen áll a bajnokság alapszakaszában.