Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nem volt irigylésre méltó helyzetben az egyetemi formáció, hiszen a vendégek nagy csatában állnak az ezüstérem megszerzéséért, ezáltal minden pontra égető szükségük van. Az alsóházi GEAC viszont azért harcol, hogy megpróbálja kihozni a legtöbbet a nem igazán veretesre sikeredett bajnoki évadból. Ez csupán egy félidőn át sikerült, a térfélcsere után ugyanis már csak az utolsó két percet emberhátrányban töltő vizitálók voltak eredményesek.
Pest megyei II. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 29. forduló: Gödöllői EAC-SZIE – Budakalászi MSE 2-4 (2-2) Gödöllői góllövők: Vitárius Tamás, Angyal Zoltán. A GEAC-SZIE csapata – 1 büntető pont levonása miatt – 31 ponttal, 62-77-es gólkülönbséggel a csoport táblázatának 13. helyezettje.