Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hogy életben tartsa esélyét a dobogós helyezés elérésére, mindenképpen nyernie kellett a második számú Táncsics Mihály úti csapatnak. Ezt bő egy óra játékidő leforgása alatt megtették a fiúk, akik – négygólos előnyükből a hajrában kettőt eladva – zsinórban hatodik diadalukat érték el a bajnokság tavaszi szezonjában.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 23. forduló: Gödöllői SK II. – Mendei LSE 4-2 (1-0) Gödöllői gólszerzők: Tóth Bence (2), Mokos Róbert, Szeles Dávid. A Gödöllői SK II. csapata 47 ponttal, 72-40-es gólkülönbséggel a tabella 4. helyén áll a csoportban.