Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Január utolsó hétvégéjén folytatódott a Pest megyei téli műfüves bajnokság. A gödöllői tizenegy ezúttal Dunakeszin lépett pályára a megyei másodosztályú Vácduka ellen. Az első fordulóban mindkét csapat nyert, így kiszámítható volt, hogy egy újabb három ponttal a győztes meglép riválisától. Szász Ferenc együttese a vártnál könnyebben teljesítette a feladatot, némiképp annak is köszönhetően, hogy a 24. perctől – egy reklamáló vácdukai játékos kiállítása miatt – emberelőnybe került.
Pest Megyei Nagypályás Műfüves Labdarúgótorna, F csoport, 2. forduló: Vácduka KSK – Gödöllői SK 0-5 (0-3) Góllövők: Koziorowski Richárd (2), Varga Bence, Farkas Norbert, Gál Levente.