Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
December 11-én, a budapesti Vármegyeházán megrendezett Sportkarácsony programjának részeként köszöntötték és jutalmazták az idei esztendőben nyújtott teljesítményük alapján legjobbnak ítélt Pest megyei sportolókat és sportvezetőket. Kiemelkedő hazai, valamint nemzetközi sikereik miatt a gödöllői illetékességű sportközösségek tagjainak népes táborából ebben az évben is többen voltak részesei a díjátadó ünnepségnek: a Pest Megyei Közgyűlés által tizenöt kategóriában honorált sportolók és sportvezetők közül városunk képviselői két kategóriában végeztek az élen.
Az Erkel Ferenc Általános Iskola az Év legeredményesebb általános iskolája lett, egyik sportos pedagógusa, Gadanecz György pedig az Év testnevelője elismerő címet érdemelte ki. Az Év legeredményesebb középiskolája kategóriában a Török Ignác Gimnázium a harmadik helyen végzett. A díjakat Németh Miklós olimpiai bajnok gerelyhajító (1976, Montreal) és Balogh Gábor olimpiai ezüstérmes (2000, Sydney), nyolcszoros világbajnok öttusázó adták át.