Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egy adózó bejelentése hívta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) figyelmét arra, hogy egy ismeretlen cég nevében többen telefonhívást kaptak, amelyben 6.900 forint ellenében olyan „tanúsítványt” ígértek nekik, amely „kockázatmentes” adózói minőségüket igazolja. A bejelentő szerint a telefonáló a NAV-nál jövőre bevezetendő adózói kategóriák hírével nyerészkedik. A telefonáló már azzal is gyanút kelt, hogy olyan minősítést ígér, amilyen nem is létezik. A tisztességes – törvényben előírt feltételeket teljesítő – vállalkozások ugyanis jövőre „megbízható adózói” besorolást kapnak. A NAV felhívja az adózók figyelmét arra, hogy semmilyen előzetes tanúsítási rendszer nincs, senki ne fizessen ilyen hasznavehetetlen irományért – tudatta hírportálunkkal a NAV Sajtó- és Kommunikációs Főosztálya.