Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőn is ígérhetnek szerelmet a hamis profilok 2024-03-03 11:00:48 Romantikus csalásnak is nevezik azt a módszert, amikor az áldozatokat az érzelmekre hatva károsítják meg sokszor milliókkal az online térben
Hamis biztonsági matricákra bukkant a Tigáz 2013-04-04 18:03:38 A rendőrséggel együttműködve zajlik a csalók felderítése, így egyelőre nem tudni, hogy vannak-e gödöllői fogyasztók a kárvallottak között