Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Soha nem látott bevándorlási hullámot indítottak el Európa irányába. A nemzeti konzultáció során az emberek döntöttek: meg kell védeni az országot! A konzultáció eredményei alapján Magyarország kiállt magáért és megvédte határait. Európa népei még csak most kezdenek felébredni, rájönni arra, hogy a bevándorlás kulturális kérdés: az identitásunk forog kockán. Miután Magyarország megvédte határait, most az Európai Unióval is fel kell vennie a harcot. Brüsszel ugyanis a valódi megoldás helyett arra készül, hogy kötelező kvótákkal akár egy „szegednyi” bevándorlót telepítsen Magyarországra. Ez a betelepítési kvóta ellentétes Magyarország érdekeivel.
A Fidesz gödöllői csoportja is megkezdte az aláírásgyűjtést, segítőink járják a várost, valamint november 14-én, szombaton a délelőtti órákban a HÉV Szabadság téri megállójában várjuk azokat, akik csatlakozni szeretnének a petícióhoz. Az aláírásgyűjtés folyamatos, Facebook-oldalamon folyamatosan értesítjük a gödöllőieket is a helyszínekről. Várjuk azok jelentkezését, akik segítőként is szeretnének részt venni a gyűjtésben – tájékoztatta hírportálunkat Vécsey László, a gödöllői központú választókerület egyéni országgyűlési képviselője.