Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Védjük meg az országot - Gödöllőn is 2015-11-13 15:59:39 November 14-én a délelőtti órákban a HÉV Szabadság téri megállójában lehet aláírással csatlakozni a petícióhoz
Különös házi feladatot adott a nyárra Gémesi 2013-06-13 18:16:40 Vörös Istvánnak szeptemberig van módja arra, hogy garanciát nyújtson a HÉV-vonal föld alá süllyesztését szorgalmazó fejlesztési változat 20 milliárdos forrásigényére
Petíciót kapott Gémesi a HÉV-fejlesztés ügyében 2013-05-21 13:23:22 Vörös Istvánnak két felvonásban sikerült átnyújtania a földfelszín alatti megoldást szorgalmazó beadványt. Aláírásgyűjtési akció indul a városban