Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I. alapszakasz, 5. forduló: TEVA-Gödöllői RC – Pincelakat RÖPKE SE 3-0 (12, 16, 14)
Mivel a két csapat illetékesei megegyeztek abban, hogy felcserélik a pályaválasztói jogot, nem Kecskeméten, hanem a gödöllői egyetem sportcsarnokába randevúztak a társulatok. A újonc vizitálók alaposa beragadta a rajnál, hiszen tíz egységig csak Horváth András együttese örülhetett pontnak. Mindez előrevetítette annak az esélyét, hogy a minden poszton nagyobb játékerőt képviselő gödöllői lányok magabiztos győzelmet aratnak a lelkes Röpke ellen.
A TEVA-Gödöllői RC csapata 9 ponttal, 9-7-es szett- és 361-306-os pontaránnyal az 5. a tabellán.