Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei I. osztályú bajnokság, 10. forduló: Gödöllői SK – Vecsési FC 1-0 (0-0)
Nem volt könnyű helyzetben Szász Ferenc együttese, hiszen a tabellát veretlenül vezető vecsésiek jelentették a leküzdendő akadályt a megyei elitbajnokság tizedik játéknapján. A két csapat eddigi szereplése alapján bravúrnak számított, hogy a fehér mezes gödöllőiek begyűjtötték a három pontot. Annak ellenére, hogy gólokban ez nem mutatkozott meg, mozgalmas kis mecset játszottak egymással a csapatok a korábbi napok esőzése miatt a műfüves küzdőtéren lezajlott derbin. Úgy is fogalmazhatunk, hogy a hazai gárda teljesen egyenrangú ellenfele volt az éllovasnak. Olyannyira, hogy a 87. percben Józsa Tamás eredményesen fejezett be egy frappáns kontratámadást, amivel győzelemhez segítette a gödöllői alakulatot.
A Gödöllői SK csapata 16 ponttal, 8-10-es gólkülönbséggel a tabella 6. helyét foglalja el. Következik: Pilisi LK-Legenda Sport – Gödöllői SK október 25., vasárnap 13.30 óra.