Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nem várt arányú vereségbe futottak bele a Gödöllői Sakkbarátok a csapatbajnokság második mérkőzésén. A mindent egybevetve túlzottnak tűnő fiaskó főként azért fájó, mert az ÉLŐ-pontszámuk alapján a MAFC-os riválisuknál esélyesebb gödöllői játékosok nem hozták partijukat. Ugyanakkor az is igaz, hogy a győztes játszmákat produkáló GSBE-sakkozók náluknál papíron erősebb ellenfelet múltak felül.
Csapatbajnokság, NB II. Erkel-csoport, 2. forduló: Gödöllői SBE – MAFC 3-9 Győzelem: Kozma Gábor, Szabó Zoltán. Döntetlen: Kőszegi Lajos, Hönsch Pál. Vereség: Nagyajtai Gábor, Ruttkay Péter, Sillye Kálmán, Téglás Mátyás, Fehér Mihály, Törőcsik József, Nagy Adrián, Szűcs Lajos. A GSBE formációja 8 ponttal a 9. helyen áll a csoport tabelláján.