Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei II. osztályú bajnokság, Északi-csoport, 22. forduló: Kisnémedi – Gödöllői EAC 7-4 (2-1)
A dolgok jelenlegi állása szerint nem sok jóra számíthatott az egyetemi formáció a tabellát 18 pontos előnnyel vezető, gyakorlatilag már csoportbajnoknak tekinthető Kisnémedi otthonában.
A gólokban gazdag, nyílt sisakos ütközeten a második félidő közepéig remekül tartotta magát a Gödöllői EAC, hiszen Menyhárt Péter és Bánki Edömér találataival 2-2 volt az állás. Ezt követően a hazaiak rákapcsoltak, zsinórban négy gól termeltek, így Menyhárt Péter újabb két találata már csak az eredmény kozmetikázását jelentette. Sovány vigasz, de ebben a bajnoki idényben csupán a GEAC játékosai voltak képesek arra, hogy kettőnél többször bevegyék a kisnémedi kaput.
A Gödöllői EAC együttese 23 ponttal, 45-52-es gólkülönbséggel a 10. helyen áll a csoport tabelláján.